A+ 100%A-

מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהסגירה

יום עיון בנושא ''מיצוב, שיווק ותקשורת-איך מראים עשייה?''

תודה על השתתפותכם ביום העיון של הפורום הציבורי בנושא "מיצוב, שיווק ותקשורת - איך מראים עשייה?", שנערך ב-27/11/13, בכפר המכביה, רמת גן.

 

לסיכום יום העיון - לחצ/י כאן

בכנס נכחו כ-150 משתתפים; צוות ההנהלה וחברי הפורום הציבורי, נציגי משרד החינוך, נציגי בעלויות, מנהלי כפרים ופנימיות ואנשי צוות בכירים, אנשי אקדמיה ונציגי ארגוני מגזר שלישי.

יום העיון איפשר חשיפה לעולמות המיצוב, השיווק והתקשורת מנקודת המבט של החינוך הפנימייתי בישראל. במהלך היום מומחים בעלי שם בתחומי השיווק והתקשורת בישראל הקנו למשתתפים כלים מקצועיים, תיאורטיים ומעשיים, בתחומים הנדונים, במטרה לקדם ולהעלות את המודעות לעשייה המבורכת של המסגרות הפנימייתיות בישראל.
 

סדנאות מקצועיות: מתיאוריה למעשה

במהלך יום העיון, מומחים בעלי שם בתחומי השיווק והתקשורת בישראל הנחו סדנאות מקצועיות וחוויתיות. לנוחיותכם, להלן המצגות שהוצגו על ידי מנחי הסדנאות. אנו תקווה שמצגות אלו יסייעו לכם בבניית ויישום התהליך השיווקי, ולהצלחתו.

1. על עשרה דברים דיברה התקשורת: כיצד מוכרים וקונים מידע

גב' תמי שינקמן - מנכ"לית משרד הייעוץ, התקשורת והאסטרטגיה "רימון כהן שינקמן".

 
מר רון שלי - מנכ"ל Debby&Ron, מומחה לתקשורת דיגיטלית.

הורדת המצגת 

3. שיווק כפרי הנוער והפנימיות: כיצד מגיעים לאוכלוסיית היעד?

מר ישראל דנציגר - יזם ומנכ"ל היי טק, חבר בוועד המנהל - הפורום הציבורי.

הורדת המצגת

 

 

צילומים: קובי בכר